Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


Або віра, або діти

Перед таким вибором поставила держава в уособленні Дніпропетровської райдержадміністрації героїв, точніше героїнь цього матеріалу. Конфлікт, про який йтиметься, вже висвітлювався на сторінках регіональної преси. Спираючись на газетні публікації, ознайомимо читачів із суттю проблемної ситуації.

“Дівчата, в секту не ходіть!”, - під таким заголовком “Дніпровська зоря” в № 42 від 19.10.02 друкує матеріал начальниці служби у справах неповнолітніх Дніпропетровської райдержадміністрації Оксани Чупіти, в якому чиновниця б’є на сполох з приводу діяльності “релігійної секти” під орудою жительки смт Ювілейне Людмили Кас’ян.

“Зараз в Україні окрім світових релігій діють більше 800 нових релігійних організацій... Не обминула ця біда й наш район”, - так категорично й безапеляційно розпочинає авторка, задаючи статті відповідний тон. “Якось Л. Кас’ян вирішила створити свою релігійну організацію, взявши ідеї різних релігійних напрямків, але в своєму особистому баченні, проголосила себе пророком і почала проповідувати свої ідеї людям . А так, як Л. Кас’ян володіє гіпнозом (раніше називала себе знахаркою, екстрасенсом), то залучити людей, особливо жінок, їй було неважко. Ця секта діє близько 5 років. Втягнуто вже багато людей. Всі з нормальних, забезпечених сімей, в основному - це молоді жінки, але є й неповнолітні діти.”.

Далі О.Чупіта пише про негативні наслідки діяльності створеної Л. Кас’ян релігійної громади: “З розповідей близьких, рідних, знайомих тих, хто знаходиться під впливом Л. Кас’ян, ми дізналися, що віра зробила їх агресивними, злими, відлюдькуватими, вони відмовилися від батьків, родичів, які не погодились бути разом з ними в секті”. За словами посадовниці, Кас’ян використовує психотехнології, які приводять людину у трансовий стан: “було з’ясовано, що вечорами члени секти, збираючись групами, створюють звуки, схожі на ричання тигра та вовка (говорять на так званій пташиній мові).”.

Серед іншого Чупіта тривожиться тим, що “члени секти ведуть конспекти лекцій Кас’ян, отримують домашні завдання, за виконнання яких ставляться оцінки”, “сповідують безм’ясну дієту, яка за умов економічного спаду в країні, особливо для неповнолітніх дітей, може привести до серйозних проблем зі здоро’вям”, “фермери з пастви відмовились від фермерства”, “6 неповнолітніх не відвідують навчальні заклади, місце знаходження їх не встановлене”.

“У проповідях псевдопророків криється зло, корисливість, бажання псевдопророка відчути владу над людьми, маніпулювати ними, - філософствує дописувачка й робить висновок, - якщо вас будуть запрошувати на засідання до будь-якої релігійної організації, навіть заради цікавості, не слід цього робити, бо хто потрапив туди хоч раз, може опинитися під впливом гіпнозу, а з цього стану людину вивести дуже важко...”.

Наскільки відповідає чинному законодавству, що гарантує свободу совісті, релігійних переконань й віросповідувань останній заклик, чи то порада держслужбовниці щодо небажаності відвідин громадянами “будь-яких (!) релігійних громад” (під “табу” підпадає й обласкана владою УПЦ Московського Патріархату?!) - нехай судять фахівці у галузі юриспруденції. Проте у кореспондента “ЛИЦ” все ж таки, виникли серйозні сумніви щодо доречності й обачності висловленого посадовницею, та ще й в матеріалі для ЗМІ, особливо в світлі Закону України “Про свободу совісті й релігійні організації” в цілому й, зокрема, ст. 5, де серед іншого, йдеться про сприяння держави “встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її; між віруючими різних віросповідань...”.

Міркування О. Чупіти не залишились без відгуків. Від опонуючої сторони на сторінках “ДЗ” № 47 від 23.11.02 виступив чоловік Л. Кас’ян - Анатолій - в статті “Не судіть передчасно”.

Дані, наведені посадовницею, в ній розцінюються як “наклеп, побудований виключно на чутках, плітках та заявах кількох вельми зацікавлених осіб”.

Суть конфлікту, що виник, він пояснює так: “Кілька молодих людей, у яких, за різних обставин, не склалися сімейні стосунки з дружинами, вирішили будь-якою ціною відібрати дітей собі. А так, як жінки вважають себе віруючими-християнками, хоча й не являються членами церков чи релігійних груп, виникла ідея роздути міф про підпільну секту, яка загрожує небезпекою їхнім дітям, близьким, громадськості. О. Чупіта відгукнулася на прохання допомогти “врятувати” дітей. За її ініціативою без вироків суду діти були силою відібрані від матерів (без позбавлення батьківських прав - прим. автора.) й передані батькам”.

А. Кас’ян, вказуючи на протиріччя дій О. Чупіти чинному законодавству, посилається на відповідні документи, в тому числі ст. 34, 35 Конституції України, що гарантують право громадян на свободу думки, слова, віросповідування, ст. 3 вже згадуваного Закону України “Про свободу совісті та релігійні організації”, який дає право кожному громадянинові приймати й змінювати релігію або переконання за своїм вибором, і одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію чи не сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні переконання. “Ніхто не може встановлювати обов’язкових переконань і світогляду, - цитує Закон А. Кас’ян. - Що ж виходить зі статті О. Чупіти? Все, що не відповідає її світогляду є “страшна біда”, з якою потрібно боротися?”.

Щодо групи, об’єднаної навколо Л. Кас'ян, автор листа-відповіді висловлюється так:

“Майже в кожної сім’ї є певне коло родичів, друзів, знайомих. Буває, їх об’єднує спільний світогляд. Але на думку О. Чупіти, якщо тут є ще й віра в Бога, то це вже секта, а значить, загроза. Є таке коло і в нашої сім’ї. І сформувалося воно не в результаті гіпнозу, зомбування чи кодування з боку моєї дружини. До речі, звідки у авторки такі феноменальні здібності заочно визначати, діагностувати психологічні чи енергетичні можливості іншої людини?.. Об’єднує нас бажання сприймати все прекрасне: красу природи, літературу, мистецтво, чисті, порядні взаємовідносини в сім’ї і суспільстві, розвиток людини як гармонійного створіння, виховання дітей всебічно розвинутими. Всі вони вчаться дуже добре, а деякі пропустили заняття за серйозних сімейних обставин, які упереджено трактуються.”

Анатолій Кас’ян пише, що із всесвітньо поширених релігій найближчим до них є вчення Адвентистів сьомого дня, хоча офіційно вони не належать до цієї Церкви. Він переконаний - віра має розвивати людину, як особистість, виховувати моральні якості, розширювати світогляд та поглиблювати почуття. Саме це, на його думку, призвело до того, що жінки, про яких йдеться у статті О. Чупіти, відчули себе особистостями, людьми гідними, достойними й не схотіли далі терпіти гніт і приниження з боку своїх чоловіків. Це, як пише Кас’ян, й викликало гнівну реакцію самих “глав сімейств”, свекрух та деяких родичів.

Він також рішуче заперечує буцімто закмкнутий спосіб життя “сектантів”, адже вони регулярно подорожували лісом, парком, полем, зустрічалися сім’ями, спільно відзначали дні народження, до того ж обов’язково без алкоголю та гармидеру. “Мабуть безалкогольні святкування в нашому суспільстві вважаються аномалією, - розмірковує А. Кас’ян. - До безм’ясної дієти ніхто нікого не спонукав. Щодо так званої “пташиної” мови, схожої “на ричання тигра та вовка”... Мав я таку звичку розважати дітлахів імітуванням звуків деяких тварин та пташок. Хто ж так жорстоко ввів в оману начальницю служби у справах неповнолітніх?.. Фермери, про яких також згадується, від фермерства не відмовлялись. Один з них зменшив кількість орендованих земель. Це його особиста справа.”.

читати далі>>>



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64