Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


Котлети "по-Тимофіївськи"
під "Цинамоном"
Отакої!
Арт-Вертеп

Блюдо виготовлено в Дніпропетровській Мистецькій Агенції "Арт-Вертеп". В якості головного кухаря виступив її директор Тимофій Хом'як. Страва присвячується давньому другу і партнеру агенції, народному депутату, який проголосував за РЧФ в Криму Святославу Олійнику. Скуштуйте, будь ласка. Тільки дивіться… не потравіться.

Директор Дніпропетровської Мистецької Агенції "Арт-Вертеп" Тимофій Хом'як засуджує нинішню владу як антиукраїнську, але в той же час закликає розділяти людину і політика, коли відповідає на запитання, чи вважає він коректним приймати підтримку в проведенні мистецьких акцій від депутата Святослава Олійника (БЮТ), який проголосував за "харківський пакт" Януковича-Медвєдєва щодо продовження перебування РЧФ в Криму.

Дізнавшись про те, що серед голосів за зрадницьку угоду є й голос народного депутата від БЮТ, дніпропетровця Святослава Олійника, який тривалого часу виступає партнером МА "Арт-Вертеп", СПЕЦКОР звернувся з запитаннями до Тимофія Хом'яка - керівника агенції, відомої в цілій Україні своєю патріотичною спрямованістю.

Важко не погодитися з різко негативним ставленням Тимофія до нинішньої влади в Україні, яке прозвучало на самому початку бесіди:

- Зрозуміло, що нинішня влада є антиукраїнською й запроваджує українофобську політику, яка особливо проявляється в гуманітарній сфері, - говорить пан Хом'як. - Але відповідальність за те, що відбувається, за те, який в нас президент і уряд, в першу чергу лежить на самому українському народі. А він поки що мовчить. Причому мовчить не лише робітник заводу, але й інтелігенція, свідомі українці, високопрофесійні люди.

- Чому ж "мовчить"? - не погоджуюсь я. - Є виступи інтелігенції в пресі, вона пише листи, звернення; на вулицях відбуваються мітинги, а найпершими протестну кампанію проти "табачної" влади підняли студенти…

- Цього недостатньо. Якщо хтось і виступає, то досить слабко. Немає широко масштабних акцій протесту. Принаймні, перед Помаранчевою революцією та під час неї позиція представників гуманітарної сфери виглядала куди виразнішою: письменників, музикантів, інших публічних людей, які в один голос заявляли про українські, європейські цінності. Зараз ці люди мовчать. Можливо в такий спосіб в них проявляється певний комплекс: вони повірили владі, яка прийшла 2004 року, але вона теж виявилася неукраїнською… Чи просто імпотентною.

- Якщо обирати між цими двома характеристиками, то все-таки її скоріше можна називати "імпотентною", ніж "неукраїнською"…

- Так, згоден, нехай буде так: українська, але імпотентна. Тепер, до речі, все з точністю до навпаки - нинішня влада вповні потентна, але, на жаль, проросійська… Публічні люди мовчать, бо вже бояться вести за собою людей. Андрухович почав говорити лише нещодавно. До того він мовчав, кажучи що він митець, а не політик. На мій погляд, це помилкова позиція.

- Наступне запитання якраз впродовж цієї теми - мистецтва та політики. Серед депутатів, які проголосували за ратифікацію "харківського пакту" був і дніпропетровський депутат від БЮТ Святослав Олійник, який (та створювана ним партія "Україна Майбутнього") виступав партнером у проведенні в Дніпропетровську мистецької акції Юрія Андруховича спільно з польським гуртом "Карбідо" - "Цинамон". Це далеко не перший захід вашої агенції за участю депутата Олійника. Його сприяння в організації та проведенні таких акцій вже можна вважати сталою традицією. Чи не плануєте ви переглядати свою співпрацю з народним депутатом з огляду на його позитивне голосування за пролонгацію терміну перебування ЧФ в Україні? Наскільки взагалі значимі і вагомі для МА "Арт-Вертеп" сприяння та підтримка депутата Олійника і чи важко без них обійтися?

Цинамон - афіша

- Ми співпрацюємо з паном Святославом й тими чи іншими громадськими організаціями або рухами, до яких він причетний, починаючи з 2003 року. Добре знаємо цю людину. Він справді досить багато чого зробив для Дніпропетровщини.

- Але останнє, чим цей достойник відзначився, було його голосування за ратифікацію угоди про ЧФ. Принаймні, в цій справі взяла участь його картка.

- Мабуть не "останнє", що він зробив, а крайнє, тому що "останнє" - це те, що людина робить в своєму житті. Так от крайнє, що він зробив - це підтримав цілу низку мистецьких акцій, які відбулися в Дніпропетровську навесні. Зокрема, концерт Андруховича і "Карбідо", який не міг пройти без допомоги очолюваної Святославом Олійником "України Майбутнього".

А те, що він голосував у Верховній Раді за той чи інший законопроект, хай і антиукраїнський, то давайте не будемо плутати мух з котлетами. Є конкретні справи, які людина регулярно робить протягом досить тривалого часу, причому не лише підтримуючи акції "Арт-Вертепу".

Наскільки мені відомо, школи на його окрузі отримують допомогу книжками чи дисками, іншою оргтехнікою.

- Чи слід це сприймати компенсаторами цього голосування?

- Це знову ж таки - мухи і котлети. Це зовсім різні речі. Нічого спільного між ними немає.

- Але ці речі робить одна й та сама людина. З одного боку він піклується про українське мистецтво і культуру, а з іншого - голосує за антиукраїнські проекти у Верховній Раді. То коли він щирий? В першому чи другому?

- А що, ви вважаєте, що у Верховній Раді депутати теж "люди"? Ні, я так не вважаю, там вони перед усе політики. Там відбувається гра по певній схемі, в якій політик, зокрема Олійник, не є одинаком. Він виконує там свою роль. А от коли він підтримує якісь мистецькі, культурні акції - так, це він робить як лідер, особисто від себе, як свідомий громадянин країни.

- Одначе, Святослав Олійник міг і не опинятися серед тих депутатів, які своїми голосами долучилися до ратифікації цієї ганебної, зрадницької угоди… Проте він зробив свій вибір, це його свідома позиція.

- Ні, це не його свідомий вибір, не його свідома позиція… Як я розумію та сприймаю політику, там немає лідерів-гравців, а є команди, які грають одна проти одної за певними правилами, які добре відомі. Тобто це не є якимись партизанськими війнами…

- Так от в даному разі якраз вчинок Олійника і заслуговує на визначення партизанського вибрику, до того ж особистого…

- …Це правила пострадянського перехідного періоду, який триває дуже довго, і цей рух міг би вже припинитися разом зі всім безладом, але наша українська влада, яка прийшла 2004-го не те, що нічого не зробила для цього, але й натомість тільки поглибила це явище.

- Але до чого тут 2004 рік, якщо мова про конкретне голосування конкретного депутата? Ти кажеш, що гра йде за радянськими принципами, але ж Олійник якраз долучається до них тому що…

- Ті хто були проти цієї угоди могли б в принципі не допустити нічого подібного, і ніякого Януковича на посаді президента Укарїни й близько не було б. Якби справою займалися і робили те, що їм належало робити, а не грали в командах в 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 роках.

- Але якщо вже так трапилося, то все одно ж треба шукати якийсь вихід з ситуації. У Верховній Раді опозиція (до складу якої формально Олійник належить - прим. авт.) докладала максимум зусиль, щоб зірвати голосування, а Олійник - навпаки, взяв і проголосував. До речі, як це йому вдалося, враховуючи обстановку у сесійній залі, адже він фізично не мав такої можливості…

- Наскільки я розумію, за всіма нормальними законами, голосування не мало бути дійсним…

- Правильно…

-…Через те, що серед голосуючих було багато "мертвих душ".

- І одна з них належала Святославу Олійнику.

- Ще раз кажу, що я відрізняю людину і політика. Політик - це професія. Людина - це людина. Приміром, є пан Яворівський політик, а є Яворівський-людина.

- Але ж політик - це не хірург і не сантехнік. Тут людські, моральні, етичні принципи, які сповідує та чи інша персона, проявляються в її політичній діяльності, це невід'ємне одне від одного.

- Тільки не в нашій країні!

- Тобто Олійник все одно, як не крути - молодець, а те, що він проголосував за Чорноморський Флот, то… це так сталося і на це не варто звертати уваги? Це голосування його лише прикрашає?

- Спробую підсумувати. Олійник - молодець. Чому я так вважаю, читай вище. Те, що Олійник голосував за ратифікацію антиукраїнських, антидержавних речей, то я би сказав, що тут є вина нашого соціуму, нашої великої політики, яка дозволила відбутися тому, що сталося. Тим більше після 2004 року. Все, що ми набували протягом 20 років, ми втрачаємо щоденно. Тому не слід тицяти пальцем, вишукуючи ворогів.

- Наскільки я зрозумів, мистецька агенція "Арт-Вертеп" і надалі продовжуватиме співпрацю зі Святославом Олійником?

- Я не можу говорити за Святослава Олійника.

- Ні, я маю на увазі, "Арт-Вертеп" не бачить ніяких причин для перегляду своїх взаємин з цим політиком?

- …У зв'язку з чим?

- Та все з тим же - з голосуванням.

- Якщо у зв'язку з голосуванням, то ми не будемо відмовлятися. Він щиро багато років допомагає чим може, але в той же час ми є незалежною від нього, в тому числі фінансово, громадською організацією, яка може собі дозволити відмовитися від співпраці з людьми, які не є нам симпатичними або неприйнятними. У нас є принципові правила, через які ми не будемо за жодних обставин співпрацювати з тими чи іншими політичними силами чи конкретними особами.

- Святослава Олійнка в їх числі немає?

- Ні. Навпаки.

Наскільки переконлива позиція митця та адекватна його логіка, як, власне, і журналіста, судити читачам.

Юрій Андрухович. Цинамон

30.04.2010


Читай також:


Святослав Олійник

Святослав Олійник симпатизує
Андруховичу і Януковичу

Якщо депутат допомагає патріотичним організаціям,
а сам голосує за Росію в Криму - чи можна з ним співпрацювати?




Андрухович + "Карбідо" = "Цинамон"
Дніпропетровськ стане єдиним містом центрально-східної України, що матиме честь приймати один з найоригінальніших проектів 2010 року!

«Цинамон» поєднує в собі поезію, музику та відео. Тексти Юрія Андруховича зі збірки «Екзотичні птахи та рослини» у виконанні автора завдяки музикантам з польського гурту «Karbido», отримали несподівану музичну форму. Вона є поєднанням досконалої стриманості традиційного радіо-спектаклю з енергетикою пост-року. >>>



СПЕЦКОР
презентує:

ймовірних кандидатів на посаду міського голови Дніпропетровська
та в депутати міськради,
відомих в місті суспільних діячів і діячок,
фундаторів іменних блоків
й очільників громадсько-політичних організацій:


Загіда Краснова
Святослава Олійника
Андрія Денисенка
Ігоря Циркіна

а також
"останню надію на правду" -
*Вікторію Шилову*

у СПЕЦ - ФОТОКОЛАЖАХ

Дніпропетровські
BIG-MORDY

частина ІІ


Валід Арфуш

Як Валід Арфуш і компанія пісню "запІсЯлІ"...
А з нею і все "Євробачення" в Україні

"What's going on?"
/Linda Perry, "4 NON Blondes"/

Про те як ліванський "папараці" Валід Арфуш пісню "запісяль" можна було дізнатися з його синхрону в інформаційному випуску "Нового каналу". Призначений новою владою заступником генерального директора Національної телекомпанії України, член журі українського відбору на "Євробачення - 2010" мовив про запис нової пісеньки для "Aльоші" - переможниці національних відбіркових змагань. >>>


Екс-прем'єр і колишній губернатор Дніпропетровщини Юрій Єхануров закупив для області 600 "Трициліндрових двигунів любові"

Юрій Андрухович, Любко Дереш та Сергій Жадан визначаються літературознавцями як сучасні ідейні й стилістичні лідери трьох хвиль української літератури кінця XX - початку XXI століття, тієї, яка виникла як альтернатива офіціозу, зберігши найкращі традиції праці над словом та смислом. Книжки всіх трьох письменників продаються десятитисячними (і більше) накладами, що для україномовного твору означає статус бестселера. >>>

Любко ДЕРЕШ, Сергій ЖАДАН, Юрій АНДРУХОВИЧ

Рокери здорово "відтягнулися"

У Дніпропетровську відбувся рок-фестиваль ДніпРОК. Свідками яскравого оригінального музичного дійства, організаторами якого виступили мистецька агенція "Арт-Вертеп" та студія "908", стали близько півтори тисячі глядачів. Професійно обладнану сцену спорудили просто неба на базі клубу "Пілот". >>>


Леся СТЕПОВИЧКА: "Колір революції було вгадано ідеально: такий теплий, він настільки виявився до вподоби людям щирим, з незіпсованою, чистою душею..."

Невпинний час все далі віддаляє нас від буремних подій, що відбувались в Україні наприкінці 2004 та початку 2005 років. Незважаючи на це, жовто-гарячі спогади й досі свіжі. Ними залюбки діляться учасники Помаранчевої революції, яка назавжди увійшла в їхні серця. Оранжевий колір, ставший символом тієї тривожної, холодної пори, здається, ще довго зігріватиме душі відстоявших Свободу і Демократію в країні. Cпівбесідник "СПЕЦКОРА" - голова обласної організації Національної спілки письменників України Леся Степовичка. >>>


"ВЕРТЕП": з "Підпілля" - на Майдан!

- Коли ми дізналися про так звані офіційні результати другого туру президентських виборів, - відчули справжній шок, страх, від якого ціпинієш, - розповідає в інтерв'ю "СПЕЦКОРУ" лідер дніпропетровського вокально-інструментального ансамблю "Гурт мандрівних дяків "ВЕРТЕП", директор Мистецької агенції "Арт-Вертеп" Тимофій Хом'як. - Ми люди веселі, зазвичай перебуваємо у доброму гуморі, але тут вмить стало не до жартів. Ми зрозуміли, що доля країни опинилася під великим питанням, не кажучи вже про нашу діяльність з пропаганди української книги, культури, музики, звичаїв... За декілька місяців до того в колі моїх друзів, знайомих, однодумців йшли серйозні обговорення щодо можливої еміграції з України в разі перемоги зека. Обмірковувалися й інші варіанти дій, але це, як то кажуть, не для преси... Отже ми чітко усвідомлювали майбутні "перспективи", відтак у нас не було жодного сумніву: нам нічого не залишається, окрім як вийти на Майдан, аби захистити рідну країну, а заразом і себе від неминучої катастрофи. >>>


Ваш коментар:
e-mail:



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть


Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64