Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


В приватному АТБ можна безоплатно придбати курку скоріше, ніж згідно з Конституцією отримати в державному медзакладі безоплатну допомогу

Щодо безплатних курок в АТБ - це не рекламна акція магазину, а жест адміністрації, змученої постійними зауваженнями та скаргами настирної покупательки. У такий спосіб в одному з магазинів цієї торговельної мережі віддячили жінці, яка проявляє надзвичайну активність у боротьбі за підвищення якості обслуговування, захисті прав споживачів.

"СПЕЦКОР" не вперше торкається теми сервісу в АТБ. Саме в магазині, про який йдеться, неодноразово були зафіксовані порушення стосовно ваги товару, які призводили до переплати; проблеми з датами на упаковці, з яких слідувало, що купуєш товар із майбутнього; етики спілкування продавців з покупцями. Жоден з таких випадків не залишався поза увагою вибагливої клієнтки. Вона записувала претензії до книги скарг, мала бесіди з адміністраторами, ба більше того, підключила до "кампанії" за чесну торгівлю навіть Інтернет.

Щодо останнього, то покупателька під час чергового з'ясування стосунків з відповідальними працівниками магазину була приємно здивована тим, що оприлюднення вищенаведених фактів в Інтернеті не залишилось не поміченим керівництвом торговельного закладу.

- Заради Бога, не передавайте кожний випадок в Інтернет, ви нас цим вже замучили, - бідкалися продавці. - Ми не раз після цього несли матеріальну відповідальність. Не наказуйте нас більше, ви ж самі бачите, що ситуація щоразу виправляється на краще. Хіба можна порівнювати ваші зауваження зараз з тими, що були раніше?

- А чому ви пов'язуєте Інтернет саме зі мною?

- Там постійно вказується номер і адреса нашого магазину, а окрім вас більше таких прискіпливих немає. Та й випадки, про які там пишеться, легко впізнаються... Якщо бачимо, що ви заходите в магазин, очікуємо чергової неприємності.

Таке гучне відлуння від публікації на "СПЕЦКОРІ" та сайтах- партнерах можна пояснити ще й тим, що її поява збіглася у часі з проведенням на одному з місцевих і досить потужних інтернет-ресурсів форуму про АТБ. Один з учасників форуму (автор статті клянеться, що це не він) зробив посилання на "СПЕЦКОР". У цей день на сайті був зафіксований великий наплив відвідувачів саме з цього форуму. Судячи з ідентифікованих комп'ютером IP-адрес тих, що прийшли (радували їхні кількість і різноманіття), були відвідувачі й з мережі самого АТБ. Отже можна припустити, що форум, який ймовірно задумували як рекламну акцію, несподівано приніс зворотній ефект. Можливо саме тому й послідували відповідні оргвисновки.

Не всі з претензій покупательки визнавалися адміністраторами справедливими й доречними, але й тих, що були сприйняті однозначно, вистачило для того, аби при висловленні відвідувачкою чергових зауважень, вона була премійована двійкою курок, що дістались їй абсолютно безкоштовно.

- Це вам за відстоювання прав споживачів і як передноворічний подарунок від адміністрації, - було сказано на "урочистій церемонії нагородження", що відбулась 09.12.04 в підсобці магазину, куди норовиста була запрошена для перевірки, за її вимогою, ваги покупки. "Премія" була прийнята з вдячністю, але без обіцянок не турбувати претензіями в майбутньому. Як бачимо, на даний момент історія завершилася позитивними емоціями.

Повністю протилежні відчуття отримала пацієнтка, що звернулася до стоматологічного кабінету поліклініки міської лікарні № 15. Лікар Федоренко почав з того, що запропонував на вибір два варіанти вартості своїх послуг з пломбування. Перший - по 25-30 грн. за пломбу, другий - 90 грн. Паралельно ним обслуговувалась ще одна пацієнтка, котра теж вибирала з двох варіантів оплати знеболювання видалення зуба - 15 чи 20 грн. Обидві вибрали дешевший варіант. Поки виконувалася робота, між Федоренко та заввідділенням, лікаркою Потапенко відбувся наступний діалог:

- Ти в нас найліпший співробітник: краще й раніше за всіх здаєш звіти, - мовила Потапенко.

- Я радий, що подобаюсь тобі не лише обличчям, про що від тебе вже чув, а й своєю працею, - відповів Федоренко.

- Взагалі, ти мені більше подобаєшся з закритим ротом.

- А ти мені, чесно кажучи, більше подобаєшся, коли приходиш на роботу не голодна і не починаєш зміну з прийому їжі, - люб'язністю на люб'язність відповів Федоренко колезі, яка в цей час, перебуваючи в доброму гуморі, поїдала все, що не з'їла перша зміна.

Спочатку розплатилася і пішла та, що залишилася без зуба, а перед оплатою двох пломб відбулася така розмова.

- Ви даєте мені квитанцію на 50 грн.? - тримаючи в руках п'ятдесятигривневу купюру, поцікавилася пацієнтка.

- Ніяких квитанцій я не видаю, - відповів стоматолог.

Тут до бесіди долучилася заввідділенням, впізнавши свою колишню пацієнтку.

- Це знову ви? - незадоволено запитала вона. - Я ще пам'ятаю ту статтю, де з вашої подачі мене було облито брудом...

Йдеться про статтю автора в одній з місцевих газет (серпень 2003 року), де та ж пацієнтка обурювалася невиконанням 49 статті Конституції України про надання в державних і комунальних медзакладах безоплатної допомоги; відсутністю прозорої схеми грошових розрахунків, які тут мають місце; до того ж, коли про вартість послуги сповіщають після її надання. Тоді конфлікт стався якраз з Потапенко, яка, не сприймаючи висловлені їй претензії, запропонувала пацієнтці знову сісти в крісло для того, аби висверлити щойно поставлену пломбу. При розгляді цього інциденту з журналістом та пацієнткою, медики (зав. поліклінікою - А. Скоблікова, головспец міськздраву - А. Рудь) визнали правоту пацієнтки, якій було повернуто гроші. Тоді ж пообіцяли навести порядок, зазначивши при цьому, що пацієнт може сплатити певну суму лише в фонд лікарні і це робиться виключно на добровільних засадах. Відповідальні медпрацівники поспівчували, що їхня підлегла не змогла знайти з скаржницею спільної мови.

В статтю з етичних міркувань не був включений фрагмент діалогу між Потапенко та завполіклінікою, коли стоматолог у відповідь на пропозицію повернути пацієнтці гроші заявила начальниці:

- Гаразд, я гроші поверну, але якщо я їх не буду брати з пацієнтів, то що здаватиму вам?!

Фраза знакова, адже наочно ілюструє систему й характер відносин між пацієнтами й лікарями та між медиками по вертикалі у державних закладах. Про якийсь там міфічний фонд допомоги з добровільними внесками ніхто й гадки не мав: звичайнісінька комерція, що здійснюєься незаконно.

Але повернімось до стоматологічного кабінету. Почувши про газетну публікацію, Федоренко взяв рішучий курс на примирення сторін, врегулювання конфліктної ситуації: він відмовився від запропонованої ним для сплати суми. Проте не вгамовувалася Потапенко. Навпаки, її емоційна промова все більше наповнювалася різкими характеристиками пацієнтки та кореспондента, який, за її звинуваченнями, пише брудним пером.

Отакої. Як можна переконатись, жодних позитивних зрушень у закладі не відбулося. Як був бізнес в кабінетах державного закладу, так він і залишився. Пішли на підвищення його передовики-передовиці: Потапенко стала завідувачкою відділення.

В розмові з пацієнткою, журналістом, а також лікарями Федоренко та Потапенко головлікар закладу Ю. Завалко пообіцяв навести порядок, вкотре зазначивши, що грошовий розрахунок в державних медзакладах припускається лише у вигляді абсолютно добровільних внесків за квитанціями в пресловутий фонд. Проте, судячи з поведінки Потапенко в кабінеті головлікаря - начальник аж ніяк не засмутив її - можна з великою долею вірогідності припустити, що систему підпільних розрахунків змінено не буде, адже вона влаштовує зацікавлених осіб. Стоматологи, будучи працівниками державного закладу, не бажають відставати у зарплаті від своїх колег у приватних клініках і це їм вдається. І те, що вони роблять, зовсім не визнають за брудну справу. Порушення Конституції для них - справа нормальна, звична; експлуатація державного медичного обладнання й приміщень заради власного збагачення - теж. Здорово облаштувались, маючи під державним крильцем - свій приватний бізнес. Так їм спокійніше й надійніше: що називається "і вдома, і замужем". А впевненість у завтрашньому дні підкріплюється відповідними розрахунками з вищестоящими.

Проти існуючого порядку протестує не кожний пацієнт. Це його особиста справа. Але, слід зауважити, що мовчання в цій ситуації не йде на користь суспільної справи. Є Закон - обов'язок громадянина його виконувати і обстоювати. Лише такий принцип сприяє підтримці належного ладу в державі. Зрештою, тіньові відносини в будь-якій сфері аж ніяк не працюють на прогрес, а лише поглиблюють негативні явища.

Побачимо, якої думки з означеного кола питань буде районна прокуратура. Відповідна заява вже там.



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64