Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


"Кіно і німці", або Неймовірні пригоди "Люфтганзи" в Дніпропетровську

З1 жовтня одна з провідних світових авіакомпаній, німецька "Luftgansa" відкрила пряме повітряне сполучення між Франкфуртом і Дніпропетровськом. За розкладом передбачено 6 рейсів на тиждень сучасними і комфортабельними регіональними лайнерами Canadair Regional Jet (CRJ). Літаки мають вилітати з Франкфурта щодня з неділі по п'ятницю о 22:15 за місцевим часом і прибувати у Дніпропетровськ о 2:15 за київським: тривалість польоту - 3 години. Рейси з обласного центру до Франкфурта виконуватимуться з понеділка по суботу: виліт - 6:10, приліт - 8:25 за місцевим часом.Такий розклад припускає надання пасажирам, що вилітають з Дніпропетровська, відмінної можливості встигнути на стикові рейси з Франкфурта, вузлового аеропорту, з'єднаного маршрутами "Люфтганзи" з цілим світом: 800 аеропортів у 138 країнах.

Узгодження маршруту й розкладу рейсів пройшло згідно зі всіма міжнародними правилами й стандартами у відповідних інстанціях. Ніщо, здавалося, не віщувало неприємних несподіванок. Одначе, вони таки трапились: авіасполучення опинилося під загрозою через те, що наступного дня після прем'єрного рейсу з Франкфурта адміністрація Дніпропетровського аеропорту, за словами представників "Люфтганзи", заявила про... неможливість обслуговування літаків вночі через брак спецперсоналу. "Ми були шоковані цією звісткою, адже Дніпропетровський аеропорт декларує себе міжнародним, а такий статус передбачає цілодобову роботу", - говорить регіональний директор авіакомпанії "Люфтганза" в Росії та країнах СНД Гюнтер Отт.

Пан Отт працює в сфері авіаперевезень понад 40 років, але з такою неординарною ситуацією, що виникла з Дніпропетровським аеропортом, він зустрівся чи не вперше.

- Ми сподіваємося, що керівництво аеропорту знайде оптимальне рішення з розв'язання проблемної ситуації, - зазначає Гюнтер Отт. - В протилежному випадку Дніпропетровський аеропорт повинен оголосити всьому світові, що він не здатний обслуговувати рейси вночі, а відтак не може вважатися міжнародним. Перший рейс "Люфтганзи" відбувся точно за розкладом, отже я маю надію, що і надалі все відбуватиметься належним чином.

Ось як цю ситуацію прокоментувала виконуюча обов'язки заступника голови Дніпропетровської облдержадміністрації Наталя Бойцун:

- Угоди про авіасполучення укладаються між двома суб'єктами господарювання. Якщо сторони знаходитимуть умови взаємовигідними, то їхня співпраця триватиме. Думаю, що в даному випадку так і станеться - рейси відбуватимуться.

Журналісти припустили, що причиною проблемної ситуації може бути особиста зацікавленість керівництва аеропорта в усуненні конкурентів компанії "Дніпроавіа".

- У цьому випадку своє слово повинен сказати антимонопольний комітет, - відповіла Бойцун.- Якщо має місце гальмування конкуренції, то це повинно отримати відповідну оцінку. Але без компетентних висновків й доказів такі припущення - не більше ніж припущення.

Слід зазначити, "Люфтганза" пропонує послуги щодо сполучення між Дніпропетровськом і Франкфуртом за цінами набагато вищими ніж українська компанія: $ 449 в економ- і $ 1200 в бізнес-класі (без врахування податків і аеропортових зборів).

"Люфтганза" стала першим західним авіаперевізником, що почав здійснювати рейси в Незалежну Україну. Київ і Франкфурт було з'єднано авіакомпанією ще в 1991 році. Нині "Люфтганза" щоденно здійснює 4 рейси між Києвом та німецькими містами: Франкфуртом, Мюнхеном, Дюсельдорфом.

У вересні поточного року Luftgansa відкрила сполучення між Мюнхеном і Донецьком. Відтак Дніпропетровськ став третім містом в Україні, з яким компанія відкрила повітряне сполучення.

За даними регіонального директора "Люфтганзи" в Росії та країнах СНД Гюнтера Отта, річний обсяг інвестицій, які отримує Дніпропетровськ від авікомпанії у зв'язку з відкриттям авіарейсів з Франкфуртом, сягне $ 1,5 млн. 2/3 від цієї суми "Люфтганза" сплатить аеропорту, інші кошти підуть на оренду офісів, бронювання місць у готелях для пасажирів і екіпажів, заробітну плату регіональних співробітників компанії.

Чималу увагу "Люфтганза" приділяє безпеці польотів. Кожні три роки вона проводить вузлову перевірку літаків на предмет виявлення можливих прихованих дефектів, раз на 5-6 років літак повністю розбирається і збирається знову.

За інформацією, яку СПЕЦКОР отримав в Дніпропетровському офісі "Люфтганзи", що знаходиться за адресою проспект Пушкіна, 16 (тел: 8 056 726 06 04 (03) або 8 050 312 63 95), першого листопада відкрите авіасполучення здійснено за розкладом.

Між тим, як СПЕЦКОР дізнався в приймальній Дніпропетровського аеропорту, між представниками адміністрації порту та авіакомпанії "Люфтганза" й досі проводяться багатогодинні раунди перемовин. Що вони принесуть - "пропасть или взлет", стане відомо найближчим часом.

(Матеріал розміщено на сайті ввечері 1 листопада 2005 року.)



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64