Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


АСУ - не плутати з АЛСУ, а "шизу" - з "франшизою"

Асоціація Страхувальників України презентовала в Дніпропетровську проект інформаційної та юридичної підтримки громадян в соціально значущих сферах страхування, здійснюваний за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні й Американської асоціації юристів. Головна мета проекту - підвищення якості страхових послуг в таких видах страхування як медичне, пенсійне, від нещасних випадків, життя, через створення механізмів громадського впливу на недобросовісні страхові компанії, активну просвітницьку й правозахисну діяльність серед споживачів страхових послуг (страхувальників). Щоправда, враження від презентаційного заходу, де АСУ декларувала свою благородну місію - захист інтересів і прав страхувальників- дещо зіпсував гендиректор Асоціації Леонід Хорін: чи то киянин так стомився, подорожуючи до Дніпропетровська, чи то просто не володіє в достатньому обсягу інформацією про діяльність очолюваної ним АСУ, що існує вже три роки, але про цілі та завдання Асоціації він знайомив присутніх, не відриваючись від аркуша.

Вміння Хоріна читати - безсумнівне, швидкість - пристойна, голос і дикція теж в нормі. Отже страхувальні читання у виконанні гендиректора АСУ - дійство приємне на слух. На заході, що проходив в режимі прес-клубу було роздано чимало матеріалів Асоціації, присвячених темі страхування й діяльності АСУ - понад 30 сторінок тексту на аркушах формату А-4. Чекати, поки Хорін прочитає всі, СПЕЦКОР не став. Зі взятого з собою виділив наступну інформацію, яку подає, переклавши з російської (мови оригіналу) на українську:

"Факти замість передмови

Страхова компанія "Міленіум" (м. Київ) відмовила у виплаті страхування громадянці Приходько І.Л., яка застрахувала свої пологи. При цьому компанія не виконала жодного зобов'язання в частині якості і оплати медичних послуг, а дитина через провину лікарів народилася з серйозними травмами. Подібне страхування породіль - часто практикується компанією в престижних київських лікарнях №№7, 5 та інших.

Страхова компанія "АСКА" (м. Київ) використовує різні хитрощі для відмови в виплаті страхової пенсії громадянці Малашенко Н.С. За інформацією самої компанії, у такий спосіб вона застрахувала понад 100 тис. громадян.

Інваліду-чорнобильцю страхові компанії незаконно відмовляють у пільговому страхуванні відповідальності за законом про "автогражданку".

Страхова компанія "Мега-Поліс" (м. Київ) 2 роки тягне* з виплатою страхування громадянину Мостовому А.В. за ушкоджену автівку. Компанія створена при "Діамантбанку", який у такий спосіб масово страхує автомобілі, що продаються в кредит.

Страхова компанія "Алькона" (м. Київ) у співпраці з Мінтрансзв'язку незаконно включає вартість страхування пасажирів від нещасних випадків у вартість залізничних квитків. Прибуток такого страхування складає 4900 %.

Перелік подібних прикладів можна продовжувати і далі - кожен день АСУ отримує приблизно від 3 до 10 скарг.

...Засновниками і партнерами АСУ є близько 10 (цитата - прим. авт.) українських та іноземних громадських організацій та фондів, які об'єднують понад півтори тисячі підприємницьких структур та майже 40 тис. громадян.

...За час існування АСУ організувала й взяла участь приблизно в 30 публічних заходах різного рівня. В тому числі міжнародних, пов'язаних з захистом інтересів споживачів страхових послуг, ...звернулася з численними клопотаннями до вищих державних інстанцій з викладенням фактів порушення прав страхувальників, подала низку судових позовів до страхових компаній і державну наглядову організацію в галузі фінансових послуг, надала десятки консультацій громадянам і організаціям щодо проблем споживачів страхування".

"Як застрахувати себе від недобросовісної страхової компанії

Порушення з боку страхових компаній мають різноманітний характер (помножте кількість страхових компаній на більше ніж півсотні видів страхування і ви отримаєте уяву про різноманітність порушень). Тому, сподіватися на можливість опису відповідних контрзаходів в обмеженій за обсягом публікації не можна. Наведемо лише найбільш типові поради:

- вимагайте від страхових компаній копії будь-яких документів, які ви підписуєте;

- якщо в угоді страхування вказано, що ви ознайомлені з правилами страхування і при цьому в угоді наводиться якийсь схожий на правила текст (скоріше це витяг з правил), то, підписуючи такий документ, уточніть письмово, з якими саме правилами або текстом ви ознайомлені (назва, номер, дата реєстрації);

- уважно читайте правила і договір страхування (навіть те, що написано дрібним шрифтом - зазвичай, це найцікавіше);

- якщо виникли запитання - не соромтесь ставити їх, а отримавши відповідь, вимагайте внесення відповідного письмового уточнення в угоду;

- будь-які словесні уточнення, отримані від співробітників страхової компанії, не мають юридичної сили (уточнення повинні бути письмові);

- виключайте невизначеність і двозначність в документах (у подальшому вони будуть використані проти вас);

- договір страхування має бути підписаний уповноваженою особою страхової компанії із зазначенням його прізвища і посади;

- чітко формулюйте вимоги до страхової компанії в заяві на виплату відшкодування, уважно читайте відповіді, отримані від страхової компанії й намагайтесь їх, за можливістю, виконувати;

- всі звернення до страхової компанії оформлюйте в письмовому вигляді з отриманням письмового підтвердження про факт вручення звернення і його дату;

- намагайтесь не реагувати на телефонні прохання співробітників страхової компанії - всі прохання, що спонукають вас до будь-яких дій і які можуть мати юридичні наслідки, необхідно оформлювати лише в письмовому вигляді;

- користуйтесь порадами фахівців до укладання угоди - це зменшить ризик потрапити до недобросовісної компанії".

А тепер інформація для тих, хто бажає знати, що таке "франшиза" і її відмінності від звичайної "шизи". Перша - з переліку спеціальних термінів страхування. Отже, "франшиза - це частина збитків страхувальника (споживача страхових послуг), що не підлягає відшкодуванню страховою компанією. Тобто за цю частину шкоди сплачує (або несе відповідальність в іншому вигляді) сам страхувальник. Іншими словами, якщо сума завданої шкоди менша чи тотожна сумі франшизи, то страхова компанія нічого не сплачує страхувальнику. При сумі шкоди більшій, ніж сума франшизи, страхувальна компанія сплачує страхувальнику різницю між цими сумами.

Наприклад, франшиза дорівнює 100 грн. При сумі шкоди до 100 грн. страхувальна компанія нічого не сплачує страхувальнику. При сумі шкоди, приміром, 1000 грн. страхова компанія сплачує 900 грн."

До того ж, франшиза буває двох видів: умовна і безумовна. "Умовна - межа збитків страхувальника, до досягнення якої страхова компанія звільнюється від сплати відшкодування, а при перевищенні - сплачує його повністю, тобто при цьому наявність франшизи не береться до уваги; безумовна - частина збитків страхувальника, що не підлягає відшкодуванню страховою компанією за жодних умов.

Розміри франшизи встановлюються за домовленістю сторін".

За даними АСУ, середня прибутковість страхового бізнесу в Україні сягає 300-400 %.

Нехай надана СПЕЦКОРОМ інформація стане вам у пригоді.


"Мега-Поліс" реабілітовано*
повертаючись до надрукованого

На електронну пошту "СПЕЦКОРА" надійшов лист від керівника київської компанії "Мега-Поліс" Олександра Бондаря, в якому той просить назамін застарілих даних про очолюване ним підприємство, що містяться в матеріалі з архіву-2006, розмістити нову інформацію, яка засвідчує проведену компанією роботу з усунення недоліків в її дільності. >>>




:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64