Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


На 9 каналі українців називають "хохлами"

"Який ти хохол, якщо не маєш свій котьол!" - такий слоган для реклами своєї продукції - газових котлів - обрала фірма "Віко Ltd." з Запоріжжя. Відеоролік, де українців, спонукаючи їх придбати котли, називають "хохлами", демонструється у прайм-таймі, зокрема перед випуском вечірніх новин, на Дніпропетровському 9 каналі ("Приват - ТБ").

Реагуючи на кричущий випадок образи національної гідності в ефірі одного з провідних місцевих каналів, СПЕЦКОР зателефонував безпосередньо за вказаним у відеорекламі телефоном: 778-69-90 (магазин розташований на вул. Плеханова обласного центру). Там дізнався, що котли, які рекламуються, поставляє фірма "Віко Ltd." з Запоріжжя - туди ж мені порадили звертатися і з претензіями щодо реклами, яку голос в трубці розцінив "харошей и смешной". Очільником фірми був названий дехто Ботвинов Максим Юрійович. Численні спроби зв'язатися за контактним телефоном в Запоріжжі успіху не мали - ніхто не відповідав.

СПЕЦКОР звернувся до Управління внутрішньої політики Дніпропетровської облдержадміністрації. Там мені пояснили, що "хохол" - це чуб на голові козака, отже нічого образливого в рекламі немає. Одначе в рекламі йдеться не про "оселедець" - у відеоролику так ("хохол") звертаються до людини, українця. У відповідь на це заперечення почув, що Управління займається лише соціальною рекламою.

Тоді СПЕЦКОР нагадав, як нещодавно брав інтерв'ю в начальника Управління Гліба Пригунова, в якому той не без гордості звітував, як владі вдалося знайти спільну мову з рекламодавцями, що розмістили на міських вулицях бігборди на івриті: оскільки це викликало негативну реакцію з боку громадськості, то незабаром, не без сприяння цьому очолюваного Пригуновим структурного підрозділу ОДА, автори рекламної продукції відмовились від такої ідеї - транспаранти на івриті зникли. (СПЕЦКОР вважає, що насправді бігборди були демонтовані не стільки через протести громадськості, скільки в результаті надзвичайної активності відвертих антисемітів-русофілів з депутатської фракції "Громади" Лазаренка в облраді).

Бігборди івритом (з перекладом українською значно меншим шрифтом) закликали придбати нове житло. Можна сперечатися з приводу того, наскільки така ідея є вдалою і відповідає закону про рекламу, але ж в тексті слогана не було нічого, що прямо принижувало б національну гідність українців, принаймні "хохлами" там українці не називалися.

- Назвати українця "хохлом" - це все одно, що, приміром, на росіянина сказати "кацап", на єврея - "жид", - намагався СПЕЦКОР роз'яснити чиновникам з Управління внутрішньої політики суть своїх претензій. - Думаю ті, хто б почув від мене такі звернення до себе, мали б підстави для обурення. Я так не роблю. Але ж тоді і мене, українця, не називайте "хохлом". Це ображає мене. Гасло "Який же ти хохол, якщо не маєш свій котьол" вважаю адресованим в тому числі і мені як потенційно можливому покупцю рекламованого товару. Демонструвати таку рекламу в ефірі каналу, що має мільйонну аудиторію - неприпустимо! Це принижує українців!

У відповідь почув запевнення, що моя позиція взята до відома.

Зателефонував СПЕЦКОР і на 9 канал. Свої претензії висловив програмній директорці М. В. Рибці. Марина Вікторівна сказала, що канал не несе відповідальності за демонстровану рекламну продукцію.

- А якщо в рекламному роліку буде заклик до повалення Конституційного ладу, ви теж будете його демонструвати? - вибухнув СПЕЦКОР.

Скаржнику порекомендували не перебільшувати і не "згущувати фарби".

- Хто ви за національністю? - поцікавився інтернет-автор.

- Украинка, - відповіла Рибка.

- І те, що українців називають "хохлами" вас не обурює?

- Нет, - "невозмутимо" промовила Марина Вікторівна.

Потім СПЕЦКОР почув в трубці, як вона, звертаючись до колег з очолюваного нею рекламного відділу, з'ясовувала, чи є насправді в ефірі каналу реклама з гаслом "який ти хохол, якщо не маєш свій котьол"? Було чути, як їй дали стверджувальну відповідь.

- Ви навіть не знаєте, чи є така реклама? - дорікнув СПЕЦКОР. - Ви очолюєте службу, а самі не в курсі того, що до неї надходить і що демонструється в ефірі?

- У нас этих роликов знаете сколько? - аргументувала Рибка. - Все претензии - к рекламодателям.

- Я телефонував у Запоріжжя, до "Віко Ltd", але там ніхто не відповідає.

- А что вы от меня хотите?

... А от того і хочу. Марина Вікторівна записала мій телефон - це на той випадок, якщо рекламодавці зацікавляться суттю висунутих до них претензій. Виходить, якщо "господа-рекламодатєли" не "сочтут" претензії доречними - бути нам, українцям, у "хохлах"?.. Покидьки!

СПЕЦКОР вимагає негайно припинити демонстрацію огидного рекламного роліка й притягнути до відповідальності його авторів і тих, хто дозволив цю наругу над українцями в ефірі! Якщо у "Віко" або на 9 каналі чи в Управлінні внутрішньої політики випадково забули, що "МИ - не бидло, МИ - не козли", то МИ вам, про це нагадуємо! СПЕЦКОР попереджує: зневага до українців - не залишиться без адекватної оцінки і відповідної реакції щирих патріотів України.



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64