Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


"ОСине гніздо" дніпропетровського телебандитизму на вул. Телевізійній

Ця історія про те, як однією публікацією на спеціалізованому й дуже поважному в медійному середовищі Інтернет-виданні "Telekritika.ua" автор персонального сайту "СПЕЦКОР", практично виконуючи функції Нацради з питань телебачення і радіомовлення, відновив законність і порядок на окремій ділянці дніпропетровського ринку телевізійної реклами, припинивши порушення п. 3 ст. 44 розділу V Закону "Про телебачення і радіомовлення", де йдеться про неприпустимість регіональних рекламних вставок у всеукраїнський ефір, що систематично здійснювалося місцевою Рекламною Групою "ОС" (вул. Телевізійна, 1 Б) на регіональних частотах 5 каналу.

Лінк на ТелеКритику
Публікація автора Інтернет-видання "СПЕЦКОР" на "Телекритиці"

Представник конституційного постійно діючого колегіального органу на Дніпропетровщині Володимир Величко за традицією залишився в цій справі не при чому, він благополучно як не помічав очевидні порушення (приміром, випадок з логотипом ДОДТРК), так, СПЕЦКОР впевнено припускає, і продовжуватиме це робити з неменшим успіхом.

Натомість він залюбки відвідує урочистості на місцевих каналах, в тому числі тих, чиї засновники на презентаційних заходах відкритим текстом на телекамери серед найголовніших принципів своєї редакційної політики проголошують: "Ніколи не критикуй!", а потім, спохватившись, уточнюють, мовляв, взагалі-то критикувати, якщо вже несила утриматись, можна, але неодмінно робити це тихенько, помірковано - слід розуміти так, що б ніхто і не почув. Після чого керівництво каналу, представники обласної влади, Володимир Величко та інші запрошені разом зі співробітниками телекомпанії піднімають за проголошене келихи.

Автором даного тосту був колишній голова Нацради з питань телебачення і радіомовлення, ректор Дніпропетровського Університету економіки та права Борис Холод і найсмішніше, що про все вищезазначене глядачі дізналися з ефіру цього ж таки каналу в одному з сюжетів випуску новин.

"Тихіше їдеш - далі будеш", "сиди, не висовуйся" - такі принципи, схоже, сповідує у своїй професійній діяльності й нинішній представник Нацради на Дніпропетровщині.

Але повернімося до самотужки розворушеного, а потім й приборканого автором персонального сайту "ОСиного гнізда". Отже, після публікації на "Телекритиці" "Дніпропетровських телевипердОСів" в той же день з ефіру 5 каналу раптово щезла вся регіональна телереклама, ніби зовсім її не було - жодного ролика і навіть рекламних табличок під час ефірів новин та популярних ток-шоу, наявність яких на 5-му вже давно стала звичною практикою. За станом на кінець 8 жовтня місцева реклама повністю відсутня вже третій день поспіль.


Телевізійна заставка під час регіональної врізки Рекламної групи "ОС" на 5 каналі

Прямих доказів того, що реклама зникла саме завдяки конкретній статті - немає, але підстави для таких припущень, на думку автора матеріалу, вагомі. Можливо (скоріше, так воно й станеться), за деякий час все повернеться, але такого дня, протягом якого дніпропетровська реклама не демонструвалася на регіональних частотах 5 каналу ані секунди, - ще ніколи не було. І розпочалася ця регіональна "рекламна пауза", за дивним збігом обставин, саме після появи "Дніпропетровських телевипердОСів".


Самореклама "ОС" в ефірі одного з вечірніх випусків новин 5 каналу

Мабуть, вичікуючи негативного резонансу та побоюючись можливості привертання небажаної уваги до своєї діяльності з боку відповідних контролюючих інстанцій, рекламісти вирішили про всяк випадок на певний час зачаїтися. Вірогідно в центрі прийняття рішень нині збираються з думками та аналізують ситуацію, обмірковуючи подальшу стратегію.

В результаті ж рекламопаузи місцеві глядачі побачили безліч рекламних прем'єр - роликів, які йшли на всеукраїнському каналі і не були доступні в Дніпропетровську через те, що витіснялися місцевими "умільцями".


Реклама під час новин

Зокрема, можна було дізнатися, що, наприклад, спонсором трансляції програми "Новий час" виступає торговельна марка "Златогор". Раніше часто-густо траплялося так, що через "залізання" регіональних роликів на початок передачі, спонсорська місія бренду, про що сповіщають кадри, які передують ефіру передачі, залишалася для дніпропетровської аудиторії невідомою.

Видається логічним припустити, що "Златогор" платив за свою рекламу, виходячи з пропонованих 5 каналом всеукраїнських тарифів - аби бути представленим в республіканському ефірі на всій території поширення телевізійного сигналу мовника. Замість цього протягом передачі під час її ефіру на регіональних частотах при відсутності навіть згадки про "Златогор" на екрані з'являлася табличка з саморекламою дніпропетровської Рекламної групи "ОС". Чи є це коректно по відношенню до легального спонсора "Нового часу"? А якщо ні, то чи немає тут причин для відшкодування "Златогору", так би мовити, "нєустойкі"?


Рекламна продукція "ОС" на 5 каналі

Заперечуючи випадки перекривання місцевою рекламою випусків новин та її виходу за рамки рекламних блоків всередині програм, один такий кричущий, як на мене, інцидент керівник Рекламної групи "ОС" Сергій Дробишев, до якого я звертався за коментарем, таки вимушений був визнати. Одного разу зателефонував йому наступного дня після того, як замість цілого випуску новин о 19:00 в ефірі 5 каналу демонструвалося служіння зцілення пастора однієї з дніпропетровських протестантських церков Володимира Мунтяна. Цей факт Сергій Анатолійович пояснив змінами в розкладі передач, які для мене так і залишились незрозумілими. Які зміни? Яких передач? Що, новини о сьомій вечора кудись переносили? Чи могло таке бути? Чи знають про цей інцидент в Києві і чи дало дозвіл керівництво Каналу місцевій рекламній групі пустити замість новин молитви про зцілення вуха, горла, носа, печінки, селезінки…? В принципі, це теж справа благородна і потрібна, але ж всьому свій час, чи не так?


Пастор Володимир Мунтян: "А ТИ, ПОКАЯВCЯ?"

З'ясовуючи правові аспекти піднятої проблеми й наводячи отриманий мною коментар попереднього представника Нацради на Дніпропетровщині, чув від керівника Дробишева різкі висловлення типу "повна нісенітниця", "цілковита маячня".

Згодом, коли Сосєдкіна на його посаді змінив інший, Дробишев скаже мені:

- Ну, вот видите, и где теперь ваш Соседкин - бамбук курит?

Коли ж я дорікнув тим, що певні рекламні ролики мають надзвичайну гучність - значно вищу від тієї, на якій ідуть програми 5 каналу, а це, як я дізнався з однієї з публікацій на "ТелеКритиці" теж є порушенням відповідних норм, Дробишев поцікавився маркою мого телевізору. Почувши її, сказав, що у нього особисто телевізор більш сучасної моделі, а тому там гучність налаштовується автоматично і він не має такої проблеми.

Після вже згадуваної публікації на "Телекритиці", в якій оцінку Сосєдкіна підтримав один з членів Нацради - Віктор Понеділко, я знову зателефонував Дробишеву:

- Відгукуючись про висловлені Сосєдкіним зауваження, ви розцінювали їх "бредовыми", а після кадрової ротації навіть сказали, "ну и где тепер ваш Соседкин - бамбук курит?". Так от, член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Віктор Понеділко виявився повністю солідарним з даною Сосєдкіним оцінкою, назвавши регіональні врізання реклами та передач, чим займається ваш "ОС", незаконними. То чи не прийшов час "покурить бамбук" для вас? Як на мене, то самий раз. З огляду на слова посадовця - ви порушуєте Закон. А враховуючи масштаби вашої бурхливої діяльності, я особисто трактую її як таку, що заслуговує на визначення "телевізійний бандитизм"! …Ви чуєте мене?

- Да, - відповів Дробишев після тривалої паузи.

- На все добре, - попрощався я.


Сайт Рекламної групи "ОС"

Член Нацради Віктор Понеділко у своєму коментарі ремствував з приводу складності моніторингу подібних випадків. На думку ж автора матеріалу, моніторинг "вмикається" при найпершому бажанні моніторити. Дуже шкода, що воно не виникає у тих, для кого це є професійним і службовим обов'язком. Отже, видається, що головна складність у вирішенні подібних проблем - у відсутності волі займатися питанням чи в недостатній сумлінності відповідальних співробітників - телевізійних чиновників як в Києві, так і на місцях.

Одначе нині регіональна рекламна вакханалія на 5-ому поки що припинена.

Головною причиною, що спонукала автора до активних дій, стало нахабне й зухвале "залізання" місцевої, триста років звичайним глядачам потрібної, реклами на ефірний час новин та популярних ток-шоу Каналу.

Зараз, вже третій день поспіль, ніщо не заважає нормальному перегляду високопрофесійного й завжди цікавого авторського продукту творчого колективу.

В принципі, мені, як глядачеві, за великим рахунком, по цимбалах яку рекламу не дивитись - чи то київську, чи то дніпропетровську. Інша річ, що і такі регіональні врізки, навіть якщо вони суворо у відведених для рекламних блоків рамках, вже, за Нацрадою, є порушенням законодавства. Але найголовніше - не треба було місцевим рекламістам так нахабнішати, абсолютно не реагуючи на численні зауваження і прохання припинити влаштований ними рекламний терор.

Подібної "ОСівській" вакханалії не зафіксовано на жодному з республіканських каналів: там теж мають місце регіональні вставки, але все робиться більш-менш делікатно і для пересічного глядача майже непомітно. Систематичне ж "залізання" місцевих роликів на передачі та навіть новини всеукраїнського мовника - ексклюзивний бєспрєдєл, запроваджений Рекламною групою "ОС" на регіональних частотах 5 каналу.

Тож не варто було ставитися до глядачів як до бидла, якому все одно що дивитися: чи розумну програму, чи ідіотську рекламу та ще й в час, коли мають іти або новини, або ток-шоу. І вистачало ж в них совісті, відповідаючи на справедливі претензії, цинічно брехати, кажучи що нічого подібного і бути не могло, мовляв, це щось примарилось або навмисно вигадане. Вчиняли мало того, що не по закону, так ще й не по-людськи.

От і дотелевипердОСилися!..

Читай також матеріали з архіву-2007:

"ТЕЛЕДЕРИБАН" по-Дніпропетровськи"

"ЛЕОН - кілер 5 каналу,
або "Автобаном" по "Закритій зоні
"
08.10.2008



Ваш коментар:
e-mail:



:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть


Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64