Банерна Мережа ЗМІ
СПЕЦКОР::головна Дніпропетровське
інформаційно-аналітичне
інтернет-видання
персональний сайт журналіста Олексія Мазура
Академія Української Преси Життя і Смерть - художньо-аналітичні сторінки Андрія Мазура... [Vox.com.ua] Портал українця Пресса Украины Украинский портАл

головна :: про автора :: "office" :: контакт :: архів-2011 :: архів-2010
коріння дуба, сакури гілля - поетичні сторінки Андрія Мазура
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА, бандюкович - ПОВНА ЖОПА! ЗЕКА - ГЕТЬ!! РЕ-ВО-ЛЮ-ЦІЯ!!! -= СПЕЦКОР =- Повалення леніна - це не вандалізм, а відновлення історичної справедливості. -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на місці Євромайдану мер Куліченко облаштував ярмарок. -= СПЕЦКОР =- Міліція залишила дніпропетровський Євромайдан якраз перед нападом "тітушек". -= СПЕЦКОР =- У Дніпропетровську на Євромайдан вийшли за різними підрахунками від 500 до тисячі городян. -= СПЕЦКОР =- Азаров сказав, що не боїться ЄвроМайдану. А даремно! -= СПЕЦКОР =- В Януковича язик не повертається сказати слово "українці". Замість цього він вживає "співвітчизники". -= СПЕЦКОР =- Лакейство і "раболєпіє" Януковича не знає меж. -= СПЕЦКОР =- Політика Януковича - це державна зрада і національне приниження українців. -= СПЕЦКОР =-




Пошук на сайті:
метод пошуку: "і" "або"


"Всьо навколо схвачено. Ми любим гламур"
хроніка регіональних "телевипердОСів" на 5-му Каналі
"Твой стиль" с Натальей Сивак

"Двері відкриваються, всьо починається,
Столики ламаються і місця нема.
Лампи ледве блимають, дівчата кліпають,
Хлопці їх пощипують і просять вина.

Пафосні, напудрені, чуть-чуть обкурені,
Скучно роздивляються на світлі бокал.
Дами з депутатами, майже як з татами,
Плавно направляються у віповський зал...
"
/"СКРЯБІН", Гламур/

"Твій стиль" з Наталією Сівак на дніпропетровських частотах 5-го. Фрагменти передачі. Запис і фото з трансляції. Ефір від 23 жовтня 2008 р.

"Ведуча: Відома співачка поп-діва Мадонна витрачає більшість своїх гонорарів на прикраси…У Дніпропетровську теж є стильні леді, які обожнюють шопінг у шопах коштовностей. Що ж, саме для них - новинки від ювелірної компанії "Принчипеcса"/…/
/кінець підводки українською, далі Сівак начитує текст за кадром російською/.

Ювелирные украшения известной итальянской компании "BIBIGI" красивы и оригинальны. Они насыщены ярким цветом и необычным дизайном. Компания "BIBIGI" была создана в 1979 году… Чтобы иметь успех на ювелирном рынке, компания должна была кардинально отличаться от других ювелирных фирм. Авторы бренда не прогадали /…/ "BIBIGI" - это повседневная роскошь, это стиль современной, уверенной в себе женщины, которая каждый день хочет выглядеть изысканно и утонченно.

В новых коллекциях этой марки, представленных в ювелирном бутике "Принчипесса", с белым золотом идеально сочетаются и россыпи бриллиантов, и цветная эмаль, расписанная вручную. Необычные формы украшений - нежные весенние цветы, миниатюрные бабочки и пчелки - мастерам "BIBIGI" удалось идеально передать всю красоту и прелесть природы. Одиночные камни в кольцах - это тоже особый стиль "BIBIGI" /…/ Именно такие украшения подстать сильной и стильной женщине - изысканной и элегантной бизнес-леди.

Сегодня украшения от "BIBIGI" носят множество известных дюдей во всем мире. Например, клиентом компании является актер Сильвестр Сталоне, покупающий украшения "BIBIGI" для своей супруги /…/ Стиль "BIBIGI" подходит всем женщинам, особенно тем, которые любят драгоценности и обожают носить их с утра до вечера. "BIBIGI" - роскошь повседневности. Бутик "Принчипеcса" - проспект Карла Маркса, 10 ".

"Ведуча: У кожного з нас є свій смак до розваг. Деякі з них прийшли з минулого і мають свою історію. Раніше дуже захоплюючою була гра в карти та "кості" при дворі французьких королів. Кращі традиції та ритуали пропонує нам сьогодні ігорний дім "Версаль".
/Далі йде розповідь про ігорний дім "Версаль" російською/:

"Обращает на себя внимание роскошная обстановка всех залов: трех общих и особенно - vip-апартаментов. Отдых в таком месте комфортен и приятен. Менеджеры радушны и готовы прийти на помощь новичкам. Крупье заверил, что в женской интуиции и везении новичкам - выигрыш гарантирован. И оказался абсолютно прав! /.../"

"Ведуча: В этом году торговая марка "Власть меха" предложила гостям по-настоящему европейский уровень показа коллекции… Грандиозное шоу презентации меха сочеталось с дебютным концертом молодого и талантливого артиста…


Гасло торговельної марки -
"Власть Меха - символ успеха!"

- Сколько меховых изделий в вашем гардеробе на сегодняшний день? - цікавиться Наталія Сівак в гостей показу.
- Шесть, - відповідає жінка.
- А у вас? - продовжує опитування Сівак.
- Семь, - відповідає їй наступна співбесідниця.
- Это у вас идет конкуренция?
- Нет, просто так получилось, - відповідають ведучій.
- Какие меха вы предпочитаете? - запитує Сівак.
- Люблю песец.
- А у меня четыре норковые шубки.
- Именно норковые? - уточнює Сівак.
- Именно норковые.
- Какой цвет?
- Коричневая, черная, рыжая и такая - лимонная.
- Какие вы предпочитаете меха? - запитує Сівак у наступної співбесідниці.
- Люблю норочку.
- Как вы считаете, самый оригинальный подарок женщине на сегодняшний день - это что?
- Я считаю - это шубка и брильянт.
- Шуба, скорее всего.
- А какая?
- Наверное, норковая.
Подарки женщинам могут дарить не только мужчины, но и любимый их салон, - продовжує Наталія Сівак. - Неизгладимое впечатление на гостей произвела лотерея салона "Власть меха". К удовольствию публики подарки сыпались, как из рога изобилия:… меховое пальто, шубка из цигейки, меховые шапки, муфты… Казалось, подаркам нет конца. В завершение владелица салона "Власть меха" Виктория Тихоступ предложила желающим в зале самим определить следующего счастливчика и лично подарила победителю шикарную норковую шубку. Торговая марка "Власть меха" может претендовать на статус самой щедрой торговой марки по части подарков для клиентов и запросто войти в книгу рекордов Гиннесса.
- Я сейчас нахожусь рядом с победительницами, которые сегодня получили подарок от салона "Власть меха". Девочки, - звертається Сівак до жінок на вигляд бальзаківського віку і значно старших, - что вы сейчас испытываете? Ожидали?
- Вообще-то, надеялась, конечно. Почему-то у меня было такое желание. И Вы мне в начале вечера даже пожелали выиграть. Это благодаря, по-моему, Вам. У Вас такие прекрасные глаза! Я очень счастлива, довольна… А в этом году еще мой ребенок выиграл чудное пальто, о котором мы только поговорили, что мы непременно должны его приобрести".

З інтерв'ю СПЕЦКОРУ колишнього представника Нацради з питань телебачення і радіомовлення на Дніпропетровщині Віктора Сосєдкіна (архів-2007):

"Регіональні "врізання" у мережеве мовлення неприпустимі

- Окрім нагляду за місцевими телерадіокомпаніями, представники Нацради в областях здійснюють моніторинг і мережевих мовників, - говорить В.П. Сосєдкін. - Кожна місцева компанія бере приклад, рівняється на компанію вищого статусу, переймаючи її досвід. На жаль, як засвідчує практика, це розповсюджується не лише на позитивні здобутки, але й певні порушення законодавства, на які, на жаль, йдуть мережеві мовники. Хоча б, візьмемо рекламну діяльність...

Як правило, глядач, особливо старшого віку, дуже болісно реагує на рекламу, надто - її обсяги. Вона дратує глядацьку аудиторію. Це видно і з тих звернень, листів громадян, які надходять і до Нацради, і до її регіональних представництв...

Це питання є досить проблемним з огляду на те, що загальноукраїнські мовники дозволяють собі робити, так звані, на професійному сленгу, "врізання" в свої ефіри місцевих рекламних сюжетів та навіть окремих передач. Незважаючи на те, що такі програми з'являються в ефірі мережевого мовника, їх бачать глядачі на локальній території, у нашому випадку - Дніпропетровська.

Програмний продукт, який виробляється мережевим мовником, має бути єдиним і цілісним одночасно на всій території розповсюдження сигналу цього мовника, що, зокрема, передбачено отриманою телерадіоорганізацією ліцензією. Неприпустимо, аби в різних областях ефір одного каналу в один і той же час був різним.

Це чітко регламентує і стаття 44, яка так і називається: "Кореспондентські пункти", розділу 5-ого - "Організація телерадіомовлення" - Закону України "Про телебачення і радіомовлення". В цій статті всього три положення. В останньому з них якраз і говориться: "Кореспондентські пункти не мають права на самостійне мовлення та здійснення інформаційних і рекламних вставок на каналі мовлення телерадіоорганізацій". Отже, місцева регіональна служба того чи іншого каналу за наявністю кореспондентів, операторів, які працюють на новини центрального каналу, має право виробляти сюжети для інформаційних випусків мережевого мовника і не більше.

Випадки з "Автобаном" і "Твоим стилем" - безпрецедентні порушення законодавства

- Якщо минулими роками в Дніпропетровській області мали місце локальні "врізання" суто рекламних роликів, то останнім часом на "5 каналі" найчастіше у проміжок між 17-ою і 18-ою годинами, але не тільки, були зафіксовані випадки виходу в ефір цілих передач, чого раніше ніколи не було.

Наприклад, нещодавно 12 січня (2007р.), приблизно о 17:17 за київським часом на регіональних частотах "5 каналу" вийшла місцева програма "Твой стиль". За програмою передач Каналу, надрукованою в газетах, в цей час мала йти досить популярна передача "Особливо небезпечно". Слід зазначити, "5 канал" - інформаційний, який вирізняється передачами саме гострої соціально-політичної тематики, що і приваблює глядацьку аудиторію.

На мою думку, цю передачу можна називати такою - умовно. Ведуча лише пов'язувала, з'єднувала авторським текстом, або, як журналісти кажуть "підводками", окремі рекламні сюжети і все це тривало в ефірі близько 20 хвилин. Я класифікую це рекламою на тій підставі, що в сюжетах називалися адреси конкретних підприємств, які надають ті чи інші послуги, а наявність в сюжеті адреси підприємства, назв товарів чи послуг, які пропонуються, згідно із Законом "Про рекламу", дозволяє трактувати такі сюжети як саме рекламні.

В "Твоем стиле", зокрема, рекламувався один з дніпропетровських ресторанів, оздоровчий комплекс, ювелірний магазин в одному з торговельних комплексів, салон-магазин.

Ця передача містить цілу низку порушень Закону "Про рекламу" та вже згадуваної 44 статті Закону "Про телебачення і радіомовлення".

Мовою реклами, за вітчизняним законодавством, в Україні має бути лише українська. В "Твоем стиле" ведуча лише анонсувала сюжети українською. Самі ж рекламні сюжети йшли російською. Це вже порушення. Окрім цього, якщо визначати "Твой стиль" як програму, то тоді, за ст. 6 Закону "Про телебачення і радіомовлення", яка називається "Неприпустимість зловживання свободою діяльності телерадіоорганізації", відповідно пунктам 4-5, цитую: "дані про кожну програму чи передачу мають містити ім'я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми". В передачі "Твой стиль" я, на жаль, цього не побачив.

"Твой стиль" тривала орієнтовно 20 хвилин, а та передача, яку вона перекривала - "Особливо небезпечно" - набагато довше, тож, коли закінчився "Твой стиль", так би мовити, "природна" передача "5 каналу" тривала і надалі, але місцеві глядачі побачили її останні 7-8 хвилин, брутально обірваною.

Подібні рекламні програми, окрім всього іншого, порушують законодавство і про часові обсяги реклами, які не повинні перевищувати 12 хвилин на годину мовлення. У цьому випадку самі такі передачі тривають до 20 хвилин, а ще додайте до цього "материнську" рекламу, яка йде на П'ятому - от і полічить.

/.../ Тут можна вести мову про порушення іншого положення законодавства, а саме - про суборенду каналу. Тобто, не можуть канали надавати комусь свій ліцензований ресурс для розміщення того чи іншого матеріалу, тим більше, знову ж таки, місцевого /.../


Про це сповіщає сайт Рекламної групи "ОС"

СПЕЦКОР: Виникає запитання, як взагалі стала можливою поява таких передач в ефірі "5 каналу"?

- З цього приводу можу лише припускати... Невідомо, хто виступає ініціатором цих програм - чи то місцевий корпункт Каналу, чи його керівництво у Києві, тобто, хто є головним порушником. Але наявним є факт самого порушення цілої низки положень Закону України "Про телебачення і радіомовлення", "Про рекламу".

СПЕЦКОР: Судячи зі всього, київське керівництво Каналу дає на ці речі "добро"?

- Можливо... Сказати б, закриває на це очі, тобто непрямо сприяє. А оскільки попит і пропозиція є, то комерційний чинник перевищує інші."
/ Кінець цитати. Інтерв'ю повністю - тут /

З Закону України "Про рекламу"

Стаття 8. Загальні вимоги до реклами

1. У рекламі забороняється:

/.../ - вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб /.../;


"Власть Меха - СИМВОЛ УСПЕХА!"

- наводити твердження, дискримінаційні щодо осіб, які не користуються рекламованим товаром.

Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо

2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 25 відсотків.

8. Ведучим, дикторам та іншим учасникам інформаційних та інформаційно-аналітичних програм, передач забороняється наводити споживчі властивості товару та/або вказувати банківські рахунки, контактні телефони, місцезнаходження виробника товару, ціну товару.

"Твой стиль" з Наталією Сівак - одна з передач, яка транслюється на регіональних частотах 5-го в Дніпропетровську, не будучи заявленою в програмі всеукраїнського каналу, і виходить замість "Території закону".

"Мур-мур-мур, ми любим гламур,
Напшикаєм духами і зробим педикюр.
Мур-мур-мур, ми любим гламур,
Всьо гниле сховаєм під майку від Кутьюр.

Блєском і помадами сидять намазані,
Тимчасові подруги серйозних мужчин.
Пальці з манікюрами, а дури - дурами,
Їх життя - машина, фітнес-клуб, магазин.

Руки з телефонами, тонкими новими,
Cкучними розмовами - малишка мур-мур.
Мускули накачані, гроші потрачені,
Всьо навколо схвачено, ми любим гламур
"
/"СКРЯБІН", Гламур/

Окрім "Твого стиля", що демонструється також в ефірі "ТЕТ" та "Дніпропетровського Державного" (ДОДТРК), постійну прописку на регіональних частотах Каналу чесних новин отримали не заявлені в його програмі "Послєднєє врємя" і "Реальні історії реальних людей" проповідника-харизматика Юрія Коновалова, служіння зцілення пастора Духовного центру "Відродження" Володимира Мунтяна, а також "Изменяющие мир" американського місіонера Крефло Доллара.

"Перекривання" програми всеукраїнського телемовника - 5 каналу - на його регіональних частотах місцевими передачами, що транслюються лише на регіон,вже давно є звичайною практикою. Приміром, в суботу, 25.10.2008, замість "Часу за Грінвічем" в Дніпропетровську йшли "Реальні історії реальних людей". Причому після закінчення "історій" рекламна заставка "ОС" застрягла десь хвилини на 3-4. А після неї передача Слісаренка, точніше її трихвилинний залишок - бесіда ведучого з гостем студії - продовжилася з півслова.

З Закону України "Про телебачення і радіомовлення":

Р о з д і л V
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕЛЕРАДІОМОВЛЕННЯ
Стаття 43. Початок мовлення

2. Власник технічних засобів мовлення або організація, що їх експлуатує, не має права надавати технічні засоби мовлення в користування телерадіоорганізаціям, які не мають відповідної ліцензії або якщо відповідна ліцензія втратила чинність.

5. Ліцензіат не має права передавати канал мовлення в суборенду іншим організаціям.

Стаття 44. Кореспондентські пункти

3. Кореспондентські пункти не мають права на самостійні мовлення та здійснення інформаційних і рекламних вставок на каналі мовлення телерадіоорганізації.

Читай також матеріали з архіву-2007:

"ТЕЛЕДЕРИБАН" по-Дніпропетровськи"

"ЛЕОН - кілер 5 каналу,
або "Автобаном" по "Закритій зоні
"

_____
* "Телевипердос" - оригінальне слово запозичене з назви циклу матеріалів Дусі з "Телекритики" про її враження від сіті-лайтів центральних каналів, розміщених на вулицях українських міст. "Випердос" - виставка передових досягнень.

01.11.2008



Ваш коментар:
e-mail:

[07.10.2014 03:35:24 fkersz@lyaavw.com] IRqQECzzpRCOiuuj


:: СПЕЦКОР :: СВОБОДА - ЗДОБУТОК ХОРОБРИХ! :: Дніпропетровське інформаційно-аналітичне Інтернет-видання "СПЕЦКОР" потребує інвестицій для подальшого розвитку: покращення матеріально-технічної бази й створення штату співробітників. Цей сайт є результатом індивідуальних творчих, матеріальних, технічних й організаційних зусиль автора. Створення відповідних умов для діяльності команди однодумців дозволить "СПЕЦКОРУ" вийти на якісно новий рівень, що значно сприятиме реалізації патріотичної місії Інтернет-видання. Бізнесмени з Україною в серці, відгукніться! "СПЕЦКОР" розраховує на вашу допомогу. Тел: 8 066 449-70-21 е-маil: spetskor@ukr.net :: СВОБОДУ НЕ СПИНИТИ! :: СПЕЦКОР ::
Архіви статей: 2011  2010  2009  2008  2007  2006  2002-2005
© Олексій Мазур 2002-2013
© Веб-дизайн, Андрій Мазур 2002-2013
Всі права захищені. Використання матеріалів СПЕЦКОР дозволяється
за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на СПЕЦКОР.

Украинская Баннерная Сеть


Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Warning: require_once(/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/inshe/dialab/setlinks_b1908/slsimple.php' (include_path='.:/usr/local/php52/share/pear') in /sata1/home/users/spetskor/www/www.spetskor.dp.ua/footer.php on line 64